Замовлення приймаються 24/7 Відправлення: Пн - Сб з 10:00 до 16: 00
0
0
0 грн
Ваш кошик порожній

Для здійснення замовлення додайте вподобані товари в кошик через каталог

Умови повернення товару

Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви має право повернути непотрібний товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Правила повернення товарів належної якості

Товар належної якості – це товар без дефектів, з цілісної упаковкою, який з певних причин не підійшов Вам.

Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172, продукти харчування та напої, якщо вони є належної якості, обміну або поверненню не підлягають.

Інші товари належної якості, що є на нашому сайті, а саме аксесуари, можуть бути повернуті або замінені. 

Повернення або обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, збережено його товарний вид і споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливами, обмін або повернення не здійснюється.

Порядок обміну товару належної якості

Покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару.

Обмін товару належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.

У разі обміну товару належної якості, доставка здійснюється за рахунок отримувача. У разі повернення коштів за товар належної якості, повертається лише вартість товару, без урахування доставки.

Правила повернення товарів неналежної якості

Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172, продукти харчування та напої, якщо вони є належної якості, обміну або поверненню не підлягають.
Продукти харчування та напої можна вважати товарами неналежної якості, якщо: 

  • кава була обсмажена раніше ніж за 21 день до дати відправки посилки;
  • кава змелена не тим способом, що ви обрали під час оформлення замовлення;
  • ви отримали не ті товари, що замовляли. 
 

Серед інших категорій товарів на нашому сайті, товаром неналежної якості вважається неякісний товар з будь-якими дефектами.

Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості

У разі отримання клієнтом товару неналежної якості, він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні в наш магазин, за допомогою сайту або пошти. У зверненні необхідно описати причину обміну / повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів в належній якості.

Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості, доставка здійснюється за рахунок магазину datis.com.ua

Порядок дій при отриманні товарів, пошкоджених перевізником

1. Перевіряйте товар на відсутність пошкоджень при отриманні у відділеннях кур'єрської служби. Якщо покупець не перевірить товар відразу та виявить пошкодження товару за межами відділення кур'єрської служби, довести порушення з боку транспортних компаній та отримати відшкодування збитків буде неможливим.

2. При виявленні пошкодження товарів (розбиті пляшки, розірвані паки и т.д.) у відділенні «Нової пошти» оформіть претензію (заповніть бланк) до перевізника та сфотографуйте товари у відділенні так, щоб по фотографіях можна було чітко встановити факт пошкодження.

3. Складіть акт прийому-передачі («акт пошкодження») за допомогою представника «Нової пошти» у відділенні.

4. Повідомте про виявлення пошкоджень товарів перевізником у компанію DATIS за телефоном +380978072373. Компанія DATIS не несе відповідальність за пошкодження товарів перевізником, але ми цінуємо кожного клієнта і спробуємо допомогти вирішити ситуацію на користь покупця.

Зі свого боку компанія DATIS пакує товари згідно правил пакування перевізників:

Крихкі посилки обмотуємо повітряно-пухирчастою плівкою з усіх боків шаром, товщиною 1,5 см; пакуємо товари у гофро-картонну коробку, а пустоти заповнюємо папером; розділяємо між собою всередині однієї коробки пом’якшувальним матеріалом або гофрокартоном.

Не крихкі посилки пакуємо в залежності від форми такими способами: замотуємо в повітряно–пухирчасту плівку та укладаємо в пакет; кладемо в конверт з повітряно–пухирчастою плівкою; кладемо у гофрокартонну коробку з пом'якшувальним матеріалом.

Фізичне розташування, де можна зробити повернення

Продукцію, яку хочете повернути або обміняти, ви можете самостійно відправити поштою до  виробництва компанії DATIS за адресою: 63503, м. Чугуїв, вул. Мічуріна, 8Е. Для оформлення повернення зателефонуйте нам за телефоном:
Про повернення необхідно попередньо повідомити за телефонами: +380978072373 (дзвоніть чи пишіть у Viber), +380991836974 (дзвоніть чи пишіть у Telegram)
Для підтвердження прав на повернення замовнику необхідно надати співробітнику DATIS П.І.Б замовника, найменування та кількість товарів у замовленні та дату створення замовлення. 

Як здійснюється повернення коштів

Кошти будуть перераховані на вашу карту на протязі 1-4 днів після отримання нами повернення. Для повернення коштів Вам потрібно повідомити нам номер Вашої картки та ПІБ.

Щоб розпочати процедуру повернення, заповніть форму нижче: залиште своє П.І.Б. та номер телефону, за яким зателефонує до вас менеджер. В полі «повідомлення» вкажіть наступні дані: найменування та кількість товарів у замовленні та дату створення замовлення.

Залишити заявку
Введіть ім'я
Будь ласка, введіть дійсний номер телефону
Введіть повідомлення